فروش آلبوم Greatest Hits تو انگلیس شروع شده و سومین آلبوم پر فروش تا به الان هستش! 01. (-) Girls Aloud Out of Control 02. (1) Pink Funhouse 03. (-) Enrique Iglesias Greatest of hits 04. (-) Razorlight Slipway Fire 05. (2) Snow Patrol A Hundred Million Suns 06. (4) Kings of Leon Only By The Night 07. (5) Celine Dion My Love - The Essential Collection 08. (-) status Quo Pictures - 40 Years Of Hits 09. (3) AC / DC Black Ice 10. (9) Sash The Best of all of تو جشنواره World Music Awards هم انریکه تو سه قسمت جزو نامزدها بوده که اصلیشون "نامزد بهترین خواننده مرد" هست: World's Best Pop Male Artist Kid Rock Enrique Iglesias James Blunt Michael Jackson و دو بخش دیگه "بهترین خواننده لاتین" و "بهترین خواننده اسپانیایی" هستن که من از نتایجش خبر دقیقی ندارم! در مورد اومدنش به دوبی هم باید بگم هیچ خبر رسمی ای در این مورد منتشر نشده و احتمال اینکه به این زودیا بیاد دوبی کمه. فعلا هم برنامش اینه: 11/12 - Total Request Live (USA) 11/14 - The Today Show (USA) 11/23 - American Music Awards (USA) 11/28 - Concert in Lima (Peru) 11/29 - Don Francisco's Teleton (Chile) 11/30 - Concert in Santa Cruz (Bolivia) 12/10 - Capital Radio (UK) تو ماه آینده هم قراره یه سری برنامه تو اروپا داشته باشه (تو هلند، آلمان، فرانسه و انگلیس) که این یکی قطعی نیست اما ازش دعوت شده! راستی این خبر رو من ترجمه نکردم نمی خوام حق کسی ضایع شه!