فروش آلبوم Greatest Hits تو انگلیس شروع شده و سومین آلبوم پر فروش تا به الان هستش!
01. (-) Girls Aloud Out of Control
02. (1) Pink Funhouse
03. (-) Enrique Iglesias Greatest of hits
04. (-) Razorlight Slipway Fire
05. (2) Snow Patrol A Hundred Million Suns
06. (4) Kings of Leon Only By The Night
07. (5) Celine Dion My Love - The Essential Collection
08. (-) status Quo Pictures - 40 Years Of Hits
09. (3) AC / DC Black Ice
10. (9) Sash The Best of all of
تو جشنواره World Music Awards هم انریکه تو سه قسمت جزو نامزدها بوده که اصلیشون "نامزد بهترین خواننده مرد" هست:
World's Best Pop Male Artist
Kid Rock
Enrique Iglesias
James Blunt
Michael Jackson
و دو بخش دیگه "بهترین خواننده لاتین" و "بهترین خواننده اسپانیایی" هستن که من از نتایجش خبر دقیقی ندارم!
در مورد اومدنش به دوبی هم باید بگم هیچ خبر رسمی ای در این مورد منتشر نشده و احتمال اینکه به این زودیا بیاد دوبی کمه. فعلا هم برنامش اینه:
11/12 - Total Request Live (USA)
11/14 - The Today Show (USA)
11/23 - American Music Awards (USA)
11/28 - Concert in Lima (Peru)
11/29 - Don Francisco's Teleton (Chile)
11/30 - Concert in Santa Cruz (Bolivia)
12/10 - Capital Radio (UK)
تو ماه آینده هم قراره یه سری برنامه تو اروپا داشته باشه (تو هلند، آلمان، فرانسه و انگلیس) که این یکی قطعی نیست اما ازش دعوت شده!
راستی این خبر رو من ترجمه نکردم نمی خوام حق کسی ضایع شه!
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۷/۰۹/۱۱ ساعت 16:32 توسط مهران
|