شعر توپ

من همون جزیره بودم

خاکی و صمیمی و گرم

واسه عشق بازی موجها

قامتم یه بستر..

یه عزیز دردونه بودم پیش چشم خیس موجها

یه نگین سبز خالص روی انگشتر دریا

تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی

غصه های عاشقی رو تو وجودم جا گذاشتی

زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیر و رو شد

برای داشتن عشقت همه جونم آرزو شد

تا نفس کشیدی انگار نفسم برید تو سینه

حس عاشقی همینهههههههههههههههههههه

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی

اما تا قایقی اومد از من و دلم گذاشتی

رفتی با قایق عشقت روی روشنی فردا

من و دل اما نشستیم  چشم به راهت لب دریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی

لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی

دل تنها و غریبم داره این گوشه میمیره

ولی حتی وقته مردن باز سراغت رو میگیره ....

بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا امشب باهام خوب شو  آنقدر تلخ نباش...میدونی اگه دوست بودیم امشب هرجوریم بود باهام خوب میشدی ....

بازگشت شادمهر عقیلی به ایران

۲۶ بهمن ۱۳۸۶ [ ساعت ۱۵:۲۶:۳۱ ]
شادمهر عقیلیبه گزارش اختصاصی مجله موسیقی ایرانیان ، شادمهر عفیلی قصد بازگشت به ایران را دارد. شاهد سالمي شاعر و خواننده جوان کشور که سه سال با شادمهر در کانادا هم خانه بوده است اعلام کرد شادمهر عقيلي قصد بازگشت به ايران را دارد . وي در ادامه گفت شادمهر قصد دارد با فرستادن درخواست نامه اي براي مسئولان کشور اجازه ورود خود به ايران را دريافت کند و براي هميشه در ايران ماندني شود . شاهد سالمي در ادامه خاطر نشان کرد که شادمهر اين خبر را در کنسرت خود در دبي که در عيد امسال برگزار مي شود رسما اعلام خواهد کرد.

شادمهر اولين آلبوم خود را با نام مسافر در سال 1378 به بازار داد که فروش چشمگيري داشت . وي با آهنگ ياس به اوج مشهوريت رسيد . بعد از مسافر آلبوم دهاتي روانه بازار شد که اين آلبوم هم مورد توجه موسيقي دوستان قرار گرفت . شادمهر علي رغم تلاش بسيار نتوانست مجوز آلبوم آدم و حوا را در سال 1380 دريافت کند و سر انجام در سال 1381 به کانادا مهاجرت کرد.

نرم افزار

این نرم افزاری است که در پیوندهام گزاشته بودم برای افزایش صدا و .......

حالشو ببرید

ورژن ۱.۸

پسوورد mcsoft

http://www.divshare.com/download/3827583-8d7

این هم اموزش

بالاخره آقا مسعود57 سایت موبایلستان آموزش کامل کار با برنامه فوق العاده SETOOL رو به ما هدیه کرد.

من هم با اجازه ایشون اون فایل و ورژن 1.7 برنامه رو براتون آپلود میکنم.
توصیه من اینه که فقط از این برنامه استفاده کنید.چوت هم راحتتره هم سریعتره هم همه گوشیارو ساپورت میکنه وکلا برنامه خفنیه.
موفق باشید.قربان همگی....

آموزش:

کد:
http://uploadbazar.com/937PDF SETool2Lite.rar

خبر جدید

سلام دوستان برنامه هک همه ی گوشی های سونی اریکسون رو جواب میده و صد در صد عملیه

اگه خیلی مشتاق این برنامه هستید نظر بدید براتون لینک مستقیم و طرز استفاده از برنامه رو بهتون بگم

شعر های جدید

شعر عشق جاودانی مادر است

کیمیای زندگانی مادر است

آفتاب آسا زنور خویشتن

آنکه افروزد جهانی مادر است

آنکه اندرگل رود تا ریشه وار

پرورد چون گل جوانی مادر است

آنکه هستی تمام مردمان

بی وجودش هست فانی مادر است

آدم به بهشت شاد و خندان می زیست

بی غصه آب و نان و طفلان می زیست

 

زن آمد و از بهشت بیرونش کرد

ورنه همه عمر پیش خوبان می زیست

ادامه نوشته

زمستون

زمستون    تن عریون باغچه چون بیابون

 درختا         باپاهای برهنه زیر بارون

 نمی دونی تو که عاشق نبودی ؟! چه سخته مرگ گل برای گلدون

 گل وگلدون چه شبها نشستن بی بهانه 

 واسه هم قصه گفتن عا شقانه

  چه تلخه چه تلخه باید تنها بمونه قلبه گلدون

 مثل من  که بی تو 

 نشستم زیر بارون زمستون نشستم زیر بارون زمستون

 زمستون    برای تو قشنگه پشت شیشه

بهار         زمستونا برای تو همیشه

تو مثل من زمستونی نداری

که باشه لحظه ی چشم انتظاری

گلدون خالی ندیدی نشسته زیر بارون

گلای کاغذی داری تو گلدون

تو عاشق نبودی ببینی تلخه روزهای جدایی

چه سخته چه سخته

نشینم بی تو با چشمای گریون  نشینم بی تو به چشمای گریون

افزایش صدا

این هم فایل افزایش صدا یا به قول حرفه اش اکوستیک

http://www.4shared.com/file/36186681/d9b1b138/2X800.html

طریقه افزایش صدا

اگه نظر دادید میزارم 

نرم افزار

با سلام این نرم افزار توپ برای کارهای زیر به درد میخوره کا باهاش هم اسونه البته فقط برای سونی اریکسون

۱.افزایش صدا ۲.ارتقا دوربین به ۳ مگاپیکسل۳.تغییر منو۴.فلش گوشی۴.کارهای جالب دیگر

فعلا لینک رو میزارم اگه نظر دادید اموزش کامل هم میدم

چون من ۲ ساله که با این برنامه کار میکنم (خدایی)

SE Tool Lite 1.08
کد:
http://www.4shared.com/file/23548578/59f5c17/SE_Tool_Lite_108.html

نرم افزار موبایل

این نرم اف۵زار جاوا است و به همه ی گوشی ها میخورد

این نرم افزار برای  دریافت شبکه های رادیویی از طریق Gprs برای همه گوشی های میباشد

http://www.irshare.net/download.php?file=399e019051bbd6200756ccd2dda4354d

بهار غریب"

من به درماندگی صخره و سنگ
                            من به آوارگی ابر و نسیم
من به سرگشتگی آهوی دشت
                            من به تنهایی خود می مانم
من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی
                                            گیسوان تو به یادم می آید
من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی
                                            شعر چشمان تو را می خوانم
چشم تو چشمه شوق     
                            چشم تو  ، ژرف ترین راز وجود
برگ بید است که با زمزمه جاری باد
                                    تن به وارستن عمر ابدی می سپرد
تو تماشا کن
                    که بهاری دیگر
                                            پاورچین پاورچین
از دل تاریکی میگذرد
                    و تو در خوابی
                                            و پرستو ها خوابند
                                                            و تو می اندیشی
به بهاری دیگر
و به یاری دیگر

ادامه نوشته

سوتی های تلویزیون شرمنده که دهن تلویزیون رو سرویس کردیم

نمی دونم این هم سوتی هست یا نه
توجه کرده اید در اخبار در مورد لغو ممنوعیت حجاب. همیشه خبر اینگونه عنوان می شود قانون لغو حجاب (اصلا معنی نمی ده!!)

این سوتی قبلی هم شبیه سوتی مسابقه شبکه پنج بود:

جوهره مرد چیست ؟ (همه شنیده اند)
این سوتی را هرسال تلویزیون داره میگه و هیچ کس روش فکر نمیکنه:
میگه ما در زمان انقلاب .... جاده داشتیم حالا...... داریم
ما در زمان انقلاب.... بیمارستان داشتیم حالا.......داریم
خوب معلومه هر کشوری بعد از 28 سال اینقدر پیشرفت را داره دیگه؟نه؟
البته ببخشید یه خورده سیاسی شد
باحالترین سوتی که دیدم سوتی علیخانی تو برنامه صبح آمد بود.
داشت راجع به یه چیزی رو به دوربین حرف می زد.کارگردانه تند تند دوربینو عوض می کرد اینم مجبور بود هی بچرخه دوربین اصلیو پیدا کنه یهو کلافه شد برگشت گفت" بابا گه گیجه گرفتم!!"
البته من که کلی حال کردم چون خیلی ادم چاپلوس و دوروییه.حسابی حالش گرفته شد
بازیه دوستانه یوونتوس اث میلان یود پیمان یوسفی صداش اومد که بابا زودتر بریم رو انتن دیگه همون لحظه تصویر یه خانوم با شخصیت رو با حجاب خیلی بالا نشون داد به مدت 1 ثانیه با لباس دو بنده صورتی
 

خوندنش واسه اونایی که نخوندن خالی از لطف نیست!!!

1.اگر موهایتان شوره میزند

2.اگر موهایتان میریزد

3.اگر موهایتان کم پشت شده اند

 

با سلام مطالبی در مورد مو و طب سنتی میباشد

ادامه نوشته

سوتی های توپ (به قسمت عمو پورنگ دقت کنید)


چند سال پیش توی یه برنامه زنده شبکه تهران (فکر کنم شبهای تهران بود) احمدزاده بعد از اینکه یکی مسابقه رو برد گفت:
هدیه ای به رسم امانت به شما میدیم!


توی اخبار سراسری بود که آقای بابان همراه همکار خانومش می‌خواست خداحافظی کنه
گفت: به همراه خانمم از شما خداحافظی می کنم!


یکی از برنامه های زنده شبانه چند سال قبل بود که تو شبکه تهران پخش می شد و احمدزاده و حسینی مجریاش بودن.
خسرو شایگان (دوبلور) تلفنی باهاشون تماس گرفته بود و اینا هم گیر داده بودن
که یه آهنگی رو که معمولا زمزمه می‌کنی بخون.
هرچی این بنده خدا می گفت الآن چیزی یادم نیست ول کن نبودن
که یه دفعه شروع کرد به خوندن :
مرا ببوس ...! مرا ببوس ... اون دو تا هم که دستپاچه شده بودن فورا گفتن به به چه صدای خوبی!
حالا می‌رسیم سر سوال بعد و هر جور بود نذاشتن بقیشو بخونه.


یه بارم تو برنامه کودک (حالا همه فکر میکنن من برنامه کودک می بینم) عمو پورنگ اجرا می کرده مسابقه تلفنی بوده
یه دختره زنگ زده بوده ، پورنگ بهش میگه بابا خونه هست باهاش صحبت کنم میگه هست ولی حمومه ،
میگه مامان چه طور ؟ میگه مامانمم حمومه !!!



یه بار گوینده اخبار ساعت ۲ می‌خواست بگه وفات پدر آقای احمدی نژاد گفت: شهادت پدر آقای احمدی نژاد که سریع درست کرد.
ولی معلوم بود اعصابش خرد شده و چند تا اشتباه دیگه هم کرد.


يه خاطره ديگه از عمو پورنگ (يه صداي دخترونه)
- الو ؟
- الو ؟
- سلام
- سلام
- خوبي
- مرسي . عمو پورنگ ؟
- جانم ؟
- من خيلي دوستتون دارم
- منم خيلي دوستت دارم عزيزم . اسمت چيه ؟
- كتايون
- كتايون ؟ خوبي ؟
- بله
- كتايون ؟ من ازت سوال مي پرسم . تو بگو كتايون . باشه ؟
- باشه
- كي از همه بهتره ؟
- كتايون
- كي تو كارا به مامان كمك مي كنه ؟
- كتايون
- كيه كه مامان دوستش داره ؟
- كتايون
- كيه كه بابا وقتي از در مياد ماچش مي كنه ؟
- مامان