کتاب خاطلات علی دائی

توجه : این متن که در زیر ملاحظه میکنیدفقط یک طنز است ! پیشاپیش از علاقه مندان افراطی آقای دایی عذر میخوام و دعوت میکنم این طنز نوشته رو نخونن ! در ضمن آقای علی دایی جزو مقدسات هم نیستن که نشه در موردش طنز نوشت ! این طنز هم کار استاد بزرگ این حرفه و بهترین طنز نویس ایرانی جناب آقای ابراهیم نبوی هستش .



کتاب خاطلات علی دائی

پیروزی پشت پیروزی، خاطره پشت خاطره، تاریخ ایران ثبت خواهد شد و ما برگ های ‏زرین آن را خواهیم خواند. چه باشکوه است حضوری چنان در تاریخی چنین. بله! علی دائی ‏اعلام کرد که بزودی کتاب خاطراتش را منتشر خواهد کرد. علی دائی که به دلیل پافشاری بی ‏دلیل در جایی که آدم نباید پایش را فشار می داد، از یک قهرمان بزرگ تبدیل به یک سوژه ‏ملی شده است، مشغول نوشتن کتاب خاطراتش است. بخشی از کتاب خاطرات علی دائی که ‏دست ما رسیده است، منتشر می شود:

شنبه چهارم دوازده سال قبل: صبح بازی داشتیم، دو بال مجبول شدم بلگلدم توی زمین ‏خودمون، خیلی خسته شدم. ‏

دو شنبه، هشتم بهمن یازده سال قبل: با علاق مسابقه داشتیم، اومدم بلگلدون بزنم، توپ لفت یه ‏جای دیگه گل خولدیم، خیلی عصبانی شدم، به دول بین نگاه کلدم.‏

جمعه، دوم اردیبهشت هشت سال قبل: پنج ماهه اومدم آلمان، نیمکت های اینجا خیلی خوبه، ‏اگه نود دقیقه هم لوش بشینی خسته نمی شی. خیلی ملت آلمان آدمهای باحالی هستن، پر بنز و ‏ب ام و هست.‏

یک شنبه سوم مارس هفت سال قبل: املوز توی مونیخ بازی داشتیم، یه توپ محکم اومد خولد ‏به سرم، هر کالی کلدم سلم لو بکشم کنال فایده نداشت، گل شد، دویدم طلف نیمکت تماشاچی ‏ها.‏

جمعه، چهارم تابستان پنج سال قبل: بلگشتم ایلان، لفتیم الدبیل، مملکت یه چیز دیگه است، ‏مقدالی سلمایه گذالی کلدم.‏

.‏

جمعه سه سال قبل: با کلاوات لفتم جایزه بهترین گلزن تالیخ فوتبال لو گلفتم.‏

سه شنبه، دو ماه قبل: این کلمنته اومد و لفت. به من گفتن بشو سل ملبی تیم ملی، می خواستم با ‏خدا لابی کنم، وقت نداشت، جواب مثبت دادم، بعدش خدا با من لابی کلد واسه یه زلزله توی ‏اندونزی بهش جواب ندادم.‏

‏.... متن کامل خاطرات بعدا منتشل می شود.
__________________

جغرافــــــیای آقایــــــون !!!


آقايان در سن 14 تا 17 سال مانند کشور کره شمالي هستند:قدرتی ندارند ولی مانند این کشور ادعای قدرت و سرکشی مي کنند


در سن 18 تا 19سالگى، مثل هندوستان هستند: برای زندگی کردن 4راه پيش روی خود ميبينند يا کنکور و قبولی يا سربازی به عبارت بهتر(آشخوری)یا بیشتر مواقع عاشق مdشن و تا صبح واسه عشقشون شعر ميگن و یا پایان زندگی و مرگ


در سن 20 تا 27 سالگى، مانند کانادا هستند: بسيار خون گرم و مهربان اوج جوانی، زيبا و دلربا، برای هر دختری خيلی زود ويزای پزیرش صادر ميکنند..در اين دوران در تمام مدت از طرف جنس مخالف زير نظر هستن و برايشان دامهای زيادی گسترانده شده است


بين سن27 تا 32 سالگى، مانند ترکيه هستند: بدين معنا كه در دام گرفتار شده اند و فقط به حرف رئيس بزرگ که همان خانومشان باشد گوش ميدهند...پر از عشق


در سن 32 تا 40 سالگى، مثل ژاپن هستند: کاملا کاری شده اند..آينده روشن را در فعاليت شبانه روزی ميبينند


بين 40 تا 50 سالگى، مانند روسيه هستند: بسيار پهناور، آرام و بسیار قدرتمند در جامعه و به عنوان راهنما و حلال مشکلات


در سن50 تا 65 سالگى، مانند کشورهای تازه استقلال يافته شوروی سابق: با يك گذشته ى درخشان و بدون آينده


بعد از 65 سالگى، شبيه عربستان هستند: همگان فقط به خاطر مال و ثروت به آنها احترام مي گذارند
__________________
"مردان بزرگ به خود سخت میگیرند و مردان کوچک به دیگران"
{کنفوسیوس}

دعوت نامه کلوب

این هم دعوت نامه کلوب زود باشیدhttp://www.cloob.com/user/register/step1/code/k8ICii7ibHisYswbr تا ۱۵ روز بیشتر وقت ندارید

تست پيش دبستاني !


اين و چطوري حلش مي کني؟ فقط يک سؤاله، پس وقت بذار و درباره اش فکر کن.


از بچه هاي پيش دبستاني اين سؤال پرسيده شد :
«اتوبوس توي اين شکل به کدوم طرف ميره؟»
با دقت به شکل نگاه کن.
مي توني جواب بدي؟
(جواب هاي ممکن چپ يا راست هست)


درباره اش فکر کن


هنوز نمي دوني؟


باشه، من بهت ميگم.

بچه هاي پيش دبستاني همگي جواب دادند : «چپ»


وقتي ازشون پرسيدن : «چرا فکر مي کنيد اتوبوس داره به طرف چپ ميره؟»

اونا جواب دادن :
«چون تو نمي توني در رو ببيني.»

الآن چه احساسي داري؟؟؟
مي دونم، منم همينطور.

چرا در کنکور قبول نمی شويم؟ !!! ( کمی خنده و تقویت روحیه واسه کنکوریهای عزیز)

1) در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.

2) حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است.بنابراین 263 روز دیگر باقی میماند.

3) در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا'' 122 روز میشود. بنابراین 141 روز باقی میماند.

4) اما سلامتی جسم و روح روزانه1 ساعت تفریح را میطلبد که جمعا'' 15 روز میشود.پس 126 در روز باقی میماند.

5) طبیعتا'' 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است که در کل 30 روز میشود. پس 96 روز باقی میماند.

6) 1 ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افکار به صورت تلفنی لازم است. چرا که انسان موجودی اجتماعی است.این خود 15 روز است.پس 81 روز باقی میماند.

7) روزهای امتحان 35 روز از سال را به خوداختصاص میدهند. پس 46 روز باقی میماند.

8) تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف دست کم 30 روز در سال هستند. پس 16 روز باقی میماند.

9) در سال شما 10 روز را به بازی میگذرانید.پس 6 روز باقی میماند.

10) در سال حداقل 3 روز به بیماری طی میشود و 3 روز دیگر باقی است.

11) سینما رفتن و سایر امور شخصی هم 2 روز را در بر میگیرند. پس 1 روز باقی میماند.

12) 1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست.چگونه میتوان در آن روز درس خواند؟!!
__________________

يك طالع بيني عجيب و واقعي و جديد !!!

اطمينان حاصل كنيد كه تاريخ تولدي كه در دست داريد كاملاً دقيق و درست باشد.
براي نشان دادن مراحل انجام عمل، من 30 آگوست 1983 را مثال مي زنم.
2. تاريخ تولد را به عدد بنويسيد، به هر ترتيبي كه بنويسيد تفاوتي نمي كند اما براي اينكه ترتيب ثابتي را رعايت كنيد، اول شماره ي ماه، بعد روز و بعد سال را به صورت
كامل بنويسيد. 8/30/1983
شماره ي ماه ها را اشتباه نكنيد:
1. ژانويه 5. مه 9. سپتامبر
2. فوريه 6. ژوئن 10. اكتبر
3. مارس 7. ژوئيه 11. نوامبر
4. آوريل 8. آگوست 12. دسامبر
3. بين تك تك رقم ها علامت + بگذاريد، حتي صفرها؛ بعد تمام رقم ها را با هم جمع كنيد تا به حاصل جمع برسيد. در مثال 8/30/1983 اينطور عمل مي كنيم.
32 = 3+8+9+1+0+3+8
4. وقتي تمام رقم هاي تاريخ تولد را با هم جمع كرديد و به يك حاصل جمع رسيديد، بين دو عدد حاصل جمع هم علامت + بگذريد و آنها را با هم جمع كنيد.
5 = 2+3 = 32
اگر حاصل جمع اوليه ي شما به صفر ختم شود، مانند 20، 30 يا 40، باز هم اين دو عدد را مانند هر عدد ديگري با هم جمع كنيد.
براي اعداد تولد قرن بيستم، شما هميشه در پايان به يكي از اعداد زير ميرسيد:
2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، يا 12
5. يكبار ديگر جمع بستن خود را كنترل كنيد تا مطمئن شويد دقيقاً عدد زندگي درست را به دست آورده ايد.
انرژي هاي هر يك از اعداد
(1) خلاقيت و اعتماد به نفس
(2) همكاري و تعادل
(3) بيان و حساسيت
(4) ثبات قدم و مراحل
(5) آزادي و انظباط
(6) بينش و پذيرش
(7) اعتماد و گشاده دلي
(8) وفور و قدرت
(9) تماميت و عقل
(0) استعدادهاي دروني

آنها كه عدد زندگيشان دو رقمي است، انرژي درونيشان از تركيب دو عدد به دست ميآيد.
مثلاً آنكه عدد زندگي 10 است، تركيبي از انرژي 1 و انرژي 0 مي باشد. 11 مشخص كننده
دو مرتبه 1 است كه تمام مشكلات و ويژگي هاي عدد يك را دو برابر قوي تر مي كند.
بدون درنظر گرفتن عدد تولدمان، همه ي ما سهمي از تمام مشكلات همراه با اعداد 1 تا 9
را در خود داريم. با وجود آنكه ممكن است آگاهانه با بعضي يا تمام اين انرژي ها ارتباط
داشته باشيم، اما انرژي عدد زندگي خودمان در دراز مدت تاثير بسيار بيشتر و شديدتري
بر زندگيمان دارد.
1 ها خلاقيت و اعتماد به نفسشان را بروز مي دهند.
2 ها به صورت سياستمداراني تكامل يافته و متعادل درمي آيند.
3 ها با بيان و حساسيتشان خود را بالا مي كشند.
4 ها به مراحل قدم به قدم براي رسيدن به اهدافشان غلبه مي كنند.
5 ها از طريق انضباط به ازادي دروني مي رسند.
6 ها تصوير بزرگتر را مي بينند و به قبول كمال ذاتي دنيا مي رسند.
7 ها در به روي ايمان به خودشان و ديگران مي گشايند.
8 ها به قدرت و فراواني مي رسند و آن را در راه اهداف برتر صرف مي كنند.
9 ها با نمونه قرار گرفتن و الهام بخشيدن به ديگران درمورد تماميت عقل برترشان،
ديگران را رهبري ميكنند.

معناي اعداد
در معرفي انرژي ها، مشكلات و معاني هر يك از ارقام، بايد به خاطر داشته باشيد كه انگيزه ها و قدرت هاي همراه با هر يك از اعداد ممكن است تا به حال به ظهور رسيده باشند و يا فعلاً تا مدتي پنهان بمانند. عواملي مانند تاريخ خانوادگي، عادات شخصي و ارزش نهادن به خود ممكن است بر زمان ظهور اين انرژي ها تاثير بگذارند.

1: خلاقيت و اعتماد
وقتي مانعي در جلوي جريان انرژي نباشد، به صورتي طبيعي انرژي خلاقه تبديل به دستاوردهاي واقعي مي شود. وفور چنين انرژي به 1 ها قدرت مي دهد كه در هر كاري كه ميكنند خلاقيت خود را به ظهور برسانند، همين انرژي مانند رودخانه اي روان نياز به حركت و بيان دارد و اگر راه هاي مناسب براي جريان يافتن آن به وجود نيايد ممكن است خود را به صورت اعتيادهاي خطرناك و ويرانگر به ظهور برساند.

ادامه نوشته

ارسال‎ sms ‎بدون افتادن شماره با نوكيا!!@@

حتما تعجب کردین ولی اره دوستآی من با نوکیا هم میشه
ابتدا به Messaging رفته و از منوی option گزینه ی setting ‎ رو انتخاب کنید. سپس وارد قسمت text message ‎ شوید,character encoding را از reduced Support به full support تغییر دهیدو بعد گزینه ی message sent az ‎ را از text ‎به E-mail تغییر دهید .حالا دیگه نوبت آخرین مرحله شد,برید به قسمت نوشتن پیام (فقط دقت کنید دوستان) در اپتدای نوشتتون باید یک email ‎ بنویسید و بعد با یک فاصله متنتون رو بنویسید (مثلا:saman3sotsm@yahoo.com salam )
دوستای عزیزم این رو هم یادتون باشه که Email ای رو نوشتید به عنوان اسم شما خاهد بودو حتما نباید email واقعا وجود داشته باشه. احتمال داره با irancell ‎ جواب نده.میتونین این روش رو با sms ‎ دادن به خودتون امتحآن کنید.
اميدوارم تكراري نباشه!!

اینترنت رایگان

ولي تهرانيها ميتونن با يوزر نيم:marshal3015 , پسورد :9092303015 , شماره : 9712140 . 9717116 وصل شن

پشت نوشته های ماشین ها

* به حرمت اشک مادر توبه کردم
* یا ضامن آهو
* دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم طوطی صفتی طاقت اسرار نداری
* بوق نزن شاگردم خوابه
* بی تو هرگز ........با تو؟ عمراً
* از عشق تو ليلی.............رفتم زير تريلی
* اگه ميتونی اين تابلو رو خوب بخونی يعنی فاصلت خيلی کمه فاصله رو رعايت کن (پشت یه تریلی)
* دنبالم نيا اسير ميشی
* گشتيم نبود ......نگرد نيست
* سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده
* اشکالی نداره منم يه روز بزرگ ميشم (پشت یه مینی بوس)
* غصه نخور جوجه خاور..........بزرگ ميشی بنز تک ميشی
* راديات عشق من از بهر تو آمد به جوش..........گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم
* قربان وجودت که وجودم ز وجود تو به وجود آمد مادر
* منمشتعلعشقعليمچهكنم (من مشتعل عشق عليم چه كنم)
* ننه سلطان غمه
* خوراک من ژيان (جلوي يه ماک جنگي کمر شکن)
* جلوي يه ژيان نوشته بود: ميازار موري که دانه کش است
روي شيشه عقبش نوشته بود : فلفل مبين چه ريزه --- بشکن ببين چه تيزه
* نوش جونت رخش(روي باک يهf12)
* فرزند کمتر -------- همسر بيشتر(پشت یه اتوبوس)
* ايحجتخدا(البته نستعليق)
* گفته بودم بوصال تو دلم خوش سازم
* به جهنم که نشد کار دگر خواهم کرد
* درياي غم ساحل ندارد
* به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد
* بر چشم خوب رحمت
* به خاطر اشک مادر احتیاط کن
* بیمه ابوالفضل
* اشک من رنگ شفق یافت ز بیمهری یار
* نميدانم دلم ديوانه كيست ؟
* نورپايين ، نشانه شعوربالاست
* نهارم، پيكان/صبحانه ام،ژيان/شامم نيسان (پشت تريلر )
* نه عشق ، نه خورشيد، زيراهردوغروب مي كنند
* نه من عاشق خاموشم ،نه توآن معشوق پنهان
* نيكي
* نيلوفرآبي
* واي اگر ازپس امروزبودفردايي
* وسيله كوچك درپناه خداي بزرگ
* وصال توست اگردل رامرادي هست ومطلوبي ... كنارتوست اگرغــم راكنـاري هست وپاياني
* وصال يارطلب ميكني بلاكش باش ... كه خار و گل همه باهمدگر توانند بود
* وفاداري مجوي از دهرخونخوار
* «ولوو» برو سوئــدبگو به كمپــــاني، درايران كورس گذاشتم بابنزآلماني
* وناوي واي ژوي (بنام خدا ،كردي )
* هراسهاي بيهوده ،تا بوده همين بوده
* هرجواني كه به دل عشق ندارد، پيراست
* هرچه پيش آيد،خوش آيد
* ماكـه خنــــدان مي رويم
* هرچه قسمت باشد،همون
* هرچي بگي مي ارزه
* هرسربالايي يك سرپاييني دارد
* هرسفري را،خطري در ره است
* هرشكستي كه به هركس برسد،ازخويش است
* هركس به طريقي دل مامي شكنـد .... بيگانه جدادوسـت جـدامي شكنـد
بيگانـه اگرمي شكنــدباكي نيسـت .... ازدوست بپرسيـدكه چرامي شكند؟
* هركس به كسي نازد،ماهم به علي نازيم
* هركه راهيچ به كف نيست ، به دل آهي هست
* هرگزفراموشت نخواهم كرد

100%تست شده

هك كنتور برق ، آب ، تلفن

من مي خواميه چيزي بذارم كه اگه يه ذره حلال حروم سرتون مي شه ازش استفاده نكنيد فقط گفتم كه بلد بشين و بريد بره بچه محلاتون كلاس بذارين !

هک کردن کنتور برق

مواد مورد نياز : يه اهن ربا 2 کيلو گرمي (قيمت 3000 هزار ) از بازا اهن فروشا يا تراشکاري ها بخرين بد اهن ربا رو بذارين گوشه کنتو اون موقع اول کنتور 20 رقم بر ميگردد بد کاملا مياستد

هک کردن کنتور آب

مواد مورد نياز : يک عدد سنجاق .

گوشه کنتو ر يه سوراخ خيلي ريز داره سنجاق رو بذارين اونجا کنتور کاملا ميايستد

هک کردن تلفن

يه قسمت از سيم فقط رو کششو بردارين بد بذارينش تو يه ظرف پر از ماسه بادي کار تمومه!!!!

(این آخری مخصوص کسانی است که مثل من زیاد با تلفن حرف می زنن!!!!)

::::::::::::::::::::::::::::.....................................::::::::::::::::::::

میدونم حس فضولی یا همون کنجکاویتون اجازه نمیده 

که کلیک نکنید. خوب دیگه چکارش میشه کرد.حالا

 همین یه بارو کلیک کن تا خودت بفهمی

يكي از طرفداران مايكل جكسون

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

ارسال Sms رایگان توسط ایرانسل در مواقع اضطراری!

سلام دوستان پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. "لطفأ با من تماس بگیرید!" عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است. شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون "لطفأ با من تماس بگیرید!" را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه این کار بپردازیم.

برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید:
09354401804#*150*
دقت کنید به جای شماره 09354401804 که به عنوان مثال وارد شده است شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید سبز ، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:
(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast
و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای دوست شما ارسال خواهد شد:
Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال كننده پيغام) : From
دقت کنید برای امتحان کردن این موضوع شماره ایرانسل خود را وارد ننمایید ، چرا که عملیات با مشکل روبرو خواهد شد.

موفق باشید...

مطالب خنده دار

وسایل ارتباط جمعی

بدنه اتوبوس:یکی از مهمترین وسائل ارتباط جمعی که اینروزا کاربرد زیادی تو ایران داره...

بدنه اتوبوسه...معمولا آگهی های مربوط به پاکیزگی(لطفا مرا بشویید)یا تبلیغات نامزدها(عشق من ریحانه...) محدود می شه.

شیشه پشت اتوبوس:معمولا یاد یاران(جواط تمساح...علی شپش...مرگ بر حامی بچه ها)یا نقش روزگار(یه قلب شکسته یا یه قلب تیرخورده)رو مخصوص این قسمت اتوبوس می دونن.

بدنه داخلی اتوبوس:محل گذر روزگار(یادگاری از قلی و سکینه بتاریخ فلان) یا اطلاعات مهم(این یادگاری از من است...هر کس بخواند خر است).

روکش صندلی اتوبوس:شهر ما خانه ما(چسبوندن آدامس مصرف شده) و حفظ پاکیزگی هوا(مالیدن خلط و اخ و تف و مف).

تیر چراغ برق:محل نمایش هنرهای دستی(کنده کاری قلب با کلید) و البته افزودن زیبایی شهری.

درخت:محل نمایش هنر نستعلیق نوین(کنده کاری اسم با چاقو)یا حکاکی سنتی(کندن اسم با ناخن).

کیوسک تلفن:محل نگارش ناگفته ها(پدرسگ چرا گوشی روبرنمی داری)یا دردودل فراموش شده ها (مگه نمی گفتی هر جوری شده با من ازدواج می کنی؟).

دیوار بیرونی خونه:این مورد مخصوص آگهی های اطلاع دهنده جوب آب...مواظب باشید)یا آگهی های نهی کننده(آشغال نریزید)) هشدار دهنده(هر کس در این مکان آشغال بریزد خر است).
توالت عمومی:که البته این مورد جزو مهمترین و پرکاربردترین وسائل ارتباط جمعیه.از جملات نغض و بی بدیع(وای از درد بی کسی)گرفته تا اشعار نغض شعرای گمنام و پیدانام(نگاش نکن چه زشته......حتی درددل مردم رو البته به طور طبیعی و واقعی(دیوار زرد و قهوه ای شده)می شه دید.محل خروج بسیاری از احساسات لطیف انسانی(با صدای پربو)یا احساسات سرکوب شده انسانی(بی صدای پراثر).یا آغاز دوستی های لطیف(09122222222 علی...نه شب به بعد)یا تعریفات بی غرض و بی بدیع(دنیا فقط دختر ایرونی...مرگ بر پسر ایرونی).

مراسم فاتحه:عزاداری مردم برای سقوط افراد
اینترنت:کمک بلاعوض و بدون غرض به مردم (عضویت در گلدکوئست و گلد مین آی ان تی و غیره و ذلک و آغاز دوستیهای تلخ و شیرین)